10.000 bomen in de wijk
Van "Wijk in de kijker - Nobels Peelman"
Ga naar het project
Dit voorstel haalde 35 online stemmen in de vorige stemronde. Bomen filteren lucht, zorgen voor schaduw, koelen, maximaliseren CO2 opname in de grond. Hoe kan de stad het bomenbestand uitbreiden? Wat kan je zelf doen? Kom je ideeën delen tijdens het wijkoverleg op 21 september.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden
Een mogelijk alternatief voor bomen, of een initiatief gelijklopend met meer bomen: geveltuintjes :) Als ik goed geïnformeerd heb, mag men aan de straatkant een halve stoeptegel wegnemen om een plant in te zetten, vb blauwe regen, klimop, etc. Deze halen veel fijn stof uit de lucht, vooral wanneer heel veel mensen in de straat dit doen.
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
Tags
Natuur en biodiversiteit
