Ga naar de hoofdinhoud

Beenaertwijk-Speelvoetbalveldje

Van "Wijk in de kijker - Nobels Peelman"

Ga naar het project

voor het vermijden van in en op de ramen en terrasen te voetballen vragen wij een afspanning van met koorden netten (bijna lawaai denpend) dat de 4 ramen en 2 terrassen beschermd, voor het geruzie en het opbellen van politie regelmatig voor de GROTE hangjongeren die er plezier in hebben op de ramen krachtig te voetballen dat dit AUB stopt.Ramenvoetbal genoemd door GROTE hangjongeren Dit is ver van gezellig en rustig wonen men wordt er ziek van voor al dat deze kant woont ,het duurt nu al 2,5 jaar.Zeker voor 2 bedliggende bewoners en de kleine kinderen S,avonds !

Reacties(13)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Dit voorstel werd naar de volgende ronde gestemd onder de noemer 'Grasveld Beernaertwijk'. Zie: http://wijkindekijker.sint-niklaas.be/posts/Z8T7jsjX7j7D2Ltmt/grasveld-beenaertwijk

  • 1 like
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Mijn steun heb je want als mijn idee faalt is onze woning toch beter beveiligd tegen rondvliegende ballen.

  • 1 like
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Onze eigen kinderen kunnen niet meer buiten spelen echt erg geen respect meer

  • 3 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Geen goed idee er komen nog steeds hangjongeren en de goalen geven heel veel lawaai het lokt nog meer jongeren die geen respect hebben voor de omwonenden in het begin was er patrouille van de politie maar nu niet meer waar zijn onze rechten dan nog

  • 3 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Ik zou toch eerder kiezen voor een grote mooie speeltuin,het plein is daarvoor de mooie locatie. voetballen? Dan blijft het lawaai er even goed, en kunnen de kleinere kinderen niet op tijd in bed en kunnen de kleine kindjes ook niet gaan spelen door de grote hangjongeren! Na bijna 4 jaar in de wijk te wonen zou ik graag mijn eigen kinderen buiten willen laten spelen,nu mogen ze van mij niet,toch erg?! Een frustrerende mama :) uit de beenaertwijk die aan het plein woont!

  • 4 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Daar heb je groot gelijk in en begrijp heel goed je frustratie en eerlijk gezegd als iedereen durft uit te komen van alle omwonenden zullen ze allemaal hetzelfde denken ,want het is onmogelijk daar kleine kinderen te laten spelen ze worden zelfs geslagen door grote hangjongeren die horen daar niet,,wanneer houd dit op? omwoners moeten met hun kinderen elders gaan om een pleziertje te hebben met hun kinderen terwijl die grote loebassen die er dan nog niet omtrend wonen daar de beer komen uithangen EN EN PROBLEEM VERGROOT ELKE DAG!

  • 2 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Zeker een goed idee voor de veiligheid voor de kinderen voor de rustende bedliggende mensen, en slapende kleine kinderen ook het verkeer komt in aanmerking ook langs de overkant te plaatsen en zijkant voor geparkeerde wagens en reken op dat jullie veel steun krijgen want dit valt niet af te keuren Vanwege een vriend en gebuur maar geen PC

  • 1 like
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Het idee van de afspanning met koorden is een goed idee. zo kunnen de voetballen niet meer tegen de ramen en terassen komen

  • 3 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

goed idee

  • 3 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

goede oplossing!!!

  • 2 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

dat is waar

  • 2 likes
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden

Heel begrijpelijk. Zou jullie ook iets kunnen voor zien, zodat jonge kinderen en ouder zich amuseren!!! Vb; speeltuig. Mvg Greet

  • 4 likes

Geplaatst door

onbekende auteur op 3 juni 2017

Huidige status

aangenomen

Tags

Natuur en biodiversiteit