Ga naar de hoofdinhoud

Bomen in de Mercatorstraat

Van "Wijk in de kijker - Park en Laan"

Ga naar het project

Wij stellen voor om van de Mercatorstraat een straat met mooie grote bomen te maken. De straat is zeker breed genoeg. Het zou esthetisch veel mooier zijn, nu is het een grijze, saaie straat met soms minder mooie gebouwen. Het zou de luchtkwaliteit verbeteren en ook de opname van regenwater. Het zou alle inwoners van de straat het trotse gevoel geven van op een mooie plek te wonen. Het zou meer rust uitstralen en zo de valse onveiligheidsgevoelens van sommigen ivm een straat die uitkomt op het stationsplein kunnen tegen gaan. Het enige nadeel is dat er minder parkeerplaatsen zullen zijn, maar dit weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Geplaatst door

onbekende auteur op 25 februari 2019

Huidige status

voorgesteld