Meer politiecontrole (vooral rond foutparkeren)
Van "Wijk in de kijker - Nobels Peelman"
Ga naar het project
Dit voorstel behaalde 27 stemmen (5 online en 22 in de wijkvergadering) tijdens de vorige stemronde. De politie werkt met aandachtspunten en kan dus binnen de wijk extra inzetten op foutparkeren. Vanaf september zal controle op foutparkeren ook gebeuren door parkeerwachters. Naast deze maatregelen kan er nagedacht worden over andere mogelijke (ludieke) acties.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden
Alle mensen met een parkeergarage zijn voorstander van het harder optreden tegen foutparkeerders. Maar als bewoner vind je na 22h geen parkeerplaats meer in een straal van 500m. Sommige zones kunnen mijn insziens wel ingericht worden als parkeerzone, maar het stadsbestuur verkiest te verbaliseren ipv te werken aan oplossingen, en bewoners die juist meewerken aan een leefbaar centrum, de stad weer uitjagen.
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
Tags
Openbare ruimtes en gebouwen
