Meer speelmogelijkheden aan de westelijke kant van de parklaan
Van "Wijk in de kijker - Park en Laan"
Ga naar het project

Dit voorstel werd ingediend tijdens het wijkoverleg van 6 februari. Er werd tijdens dat overleg 10 keer op gestemd.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
8 jaar geleden
Ik ben grote voorstander van dit idee. Het is een buurt met veel inwoners (ook kleine inwoners) en verschillende lagere scholen. Misschien hebben zij er ook wat aan indien er ergens speelmogelijkheden (binnen/ buiten) in de directe omgeving zijn waar ze tijdens of na de schooluren heen kunnen.
Geplaatst door:onbekende auteur
8 jaar geleden
Een superidee! :)
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
Tags
Onderwijs en jeugd
