Parkeerprobleem in je eigen straat (Goudenregenlaan)
Van "Wijk in de kijker - Priesteragie"
Ga naar het project
Het parkeerprobleem is hier al meermaals aangekaart maar wil er toch nog iets over kwijt. Als bewoner van de Goudenregenlaan is dat dagelijks een probleem. Dikwijls komen er hier pendelaars staan die dan met een vouwfiets uit hun auto vertrekken naar hun bestemming. Dan kan je wel begrijpen dat dit als bewoner frustrerend overkomt. Zou het geen oplossing zijn om deze straat te verplichten met een parkeerschijf? De wijk wordt echt gebruikt als gratis parkeren, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Hopelijk komt er een oplossing uit de bus.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
