Ga naar de hoofdinhoud

Terug een voet- en fietstunnel of brug over de Parklaan

Van "Wijk in de kijker - Park en Laan"

Ga naar het project

Nav de wijkcirculatiemaatregelen zal er  op de grote markt een knip doorgevoerd worden.  Daardoor zal er veel minder verkeer rijden op de Parklaan, waardoor oversteken sowieso veiliger wordt. Op termijn zal de Parklaan ingericht worden ifv de nieuwe (verminderde) verkeersstroom… 

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
8 jaar geleden
Ik vind dat ze de tunnel terug zouden moeteen openen, het is veel veiliger want na de schooluren is het toch wel gevaarlijk als voetganger over te steken aan Da Vinci
    Geplaatst door:onbekende auteur
    8 jaar geleden
    Tijdens het wijkoverleg waren er ook nogal wat mensen (vooral mensen die al langer in de wijk wonen) die niet zo'n fan zijn van opnieuw een tunnel. De tunnel was vaak vuil en trok vaak mensen aan die voor overlast zorgden. Maar ik ben wel zeker fan van een betere verkeersstroming en hoffelijkheid voor fietsers en voetgangers aan de Parklaan.
      Geplaatst door:onbekende auteur
      8 jaar geleden
      Men wordt dus liever op 1 à 2 minuten 3 keer tegengehouden. Maar op heden is het weer beter. Maar laters ...
        Geplaatst door:onbekende auteur
        8 jaar geleden
        Tijdens het wijkoverleg van dinsdag 6 februari werd er 1 keer gestemd op dit voorstel

          Geplaatst door

          onbekende auteur op 21 januari 2018

          Huidige status

          voorgesteld

          Tags

          Mobiliteit