Vuilniszakken blijven te lang staan
Van "Wijk in de kijker - Nobels Peelman"
Ga naar het project
Dit voorstel behaalde 7 stemmen (3 online en 4 in de wijkvergadering) tijdens de vorige stemronde. Dit voorstel verwijst naar een vervelende situatie, maar wat is de oplossing? Denk samen met buurtbewoners en stad mee na over mogelijke oplossingen.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
9 jaar geleden
Wordt er bedoeld dat er te weinig ophalingen staan, of gaat het over vuilniszakken met een sticker op?
Geplaatst door
Huidige status
afgewezen
