Wijkopruimdag
Van "Wijk in de kijker - Moerland"
Ga naar het project
Dit voorstel werd ingediend tijdens het wijkoverleg van 11 januari. Er werd tijdens dat overleg 5 keer op gestemd.
Afval op straat is echt niet ok. Door samen met inwoners in de wijk onze straten proper te houden kunnen we sluikstorten en zwerfvuil tegengaan. Door samen te zorgen voor minder vuil op straat ontstaat mere het gevole dat een propere wijk een gedeelde verantwoordelijkheid is. Bovendien bevordert het contact tussen de wijkbewoners. MIWA is een belangrijke partner in dit verhaal.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
8 jaar geleden
iedereen zijn eigen stoep proper, onkruidvrij en sneeuwvrij zal houden zijn er geen problemen. De gemeente laat ook al 2 keer per jaar een grondige reiniging doen van de straten.
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Netheid en afval
